New In: January & February




Hallo Ihr Lieben,

heute ein kleiner Überblich was in den letzten zwei Monaten so Neues bei mir Einzug gehalten hat. Ich hatte in der letzten Zeit viel zu tun, im Januar war ich mit meinem Freund in Kaprun und musste meine Bachelorarbeit abgeben, im Februar war ich mit meinen Mädels in Wien und ich hatte mein Kolloquium für meine BA (übrigens erfolgreich bestanden! yeah!) und jetzt muss ich mich bewerben bzw. nach einem geeigneten Master suchen, der nicht unbedingt die Welt kostet...habt ihr damit vielleicht Erfahrung bzw. kann mir jemand vielleicht einen Tipp geben?


Hello my dears,

today there is an overview about the new clothes, accessorises etc. which I bought in january and february. I had to do lot of things the last few weeks, in january I went to Kaprun with my boyfriend and had to finish my bachelor thesis, in february I visited Vienna with the girls and I had my colloquium for my bachelor thesis (I successfully passed it! yeah!) and now I have to look for a job and/or a master which doesn't cost the world...do you have any experience with that or do you have a tip for me?


golden clutch - lookbookstore

nude sandals - Primark

pink structured dress - Primark

pink light jumper - Primark

tanktop with aztec print - Primark
skirt - Zara
shirt with back cutout - Zara Sale
fake leather shorts - Mango
 high heels - Primark
perfume - Zara
  little shoulder bag - Zara Sale
  boots (dark purple) - hunter via Oberpollinger Sale

 necklace - Accessorize Sale
ring - Accessorize


candle - Rituals via Oberpollinger Sale

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Bitte habt Verständnis dafür, dass anstößige Kommentare, Spam und Beleidigungen nicht zur Veröffentlichung freigegeben werden.
Ansonsten freue ich mich natürlich über eure Kommentare!

Please understand that I will not publish any offensive, comments, spam or defamations.
Otherwise your comments are very welcome!