current H&M favourites




Hallo Ihr Lieben,

das sind meine aktuellen H&M-Favoriten. Es gibt übrigens währden der Glamour Shopping Week (noch bis 11. Oktober) 20 % auf einen (leider nur einen :(...) Artikel.


Hello my dear readers,

these are my current favourites from H&M. At the moment there is the Glamour Shopping Week, if you have a card and visit Germany, Austria or Switzerland until the 11th of october you can get 20 % off one article.

get here

get here

get here

get here



alle Bilder via hm.com

1 Kommentar:

  1. Ich mag das 2. Oberteil total gerne!!!

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    Gewinne ein Fila Kuschel Outfit auf meinem Blog!!!

    AntwortenLöschen

Bitte habt Verständnis dafür, dass anstößige Kommentare, Spam und Beleidigungen nicht zur Veröffentlichung freigegeben werden.
Ansonsten freue ich mich natürlich über eure Kommentare!

Please understand that I will not publish any offensive, comments, spam or defamations.
Otherwise your comments are very welcome!