At the moment...







... I'm doing a MBA, work as a working student in a concerns' marketing department and on several fairs and events in  Munich. Right now it is not that stressful because of easter holidays  but afterwards there will be a lot to do, not only some assignments (also group assignments which are very time consuming) but also a lot private things like e.g. still decorating our new flat, doing taxes or planning some holidays (well, that's not that bad).
The next few days I will be at my boyfriend's parents, having a good time in the north of Bavaria and hopefully gather enough energy for the upcoming four weeks. I'll be at the BAUMA from 11 to 17 April and later on at the BMW Tennis Open from 23 April to 01 May.

In the upcoming post tomorrow, I will show you a few favourite pieces from some "new" online shops.

How will you spend your easter holidays?
Have a great Thursday!




BMW Tennis Open



Zurzeit mache ich meinen MBA, arbeite als Werkstudentin in der Marketingabteilung einer großen Firma und nebenbei noch auf einigen Messen und anderen Events. Gerade ist alles relative entspannt wegen den Osterferien , aber danach wird wieder einiges los sein. Ich werde nicht nur einige Hausarbeiten (auch Gruppenhausarbeiten) schreiben müssen, was allein schon sehr zeitintensiv ist, sondern auch noch einiges privates erledigen müssen. Unsere Wohnungist immer noch weit davon entfern fertig zu sein, obwohl wir seit Dezember letzten Jahres schon dort wohnen, dann muss die Steuer noch gemacht und natürlich auch der Urlaub geplant warden.

Die nächsten paar Tage werde ich bei den Eltern meines Freundes verbringen und hoffentlich genug Kraft für die anstehenden vier Wochen sammeln können. Vom 11.-17 April bin ich auf der BAUMA und von 23. April bis 01. Mai bei den BMW Tennis Open.


Wie verbringt ihr eure Osterfeiertage?
Habt einen schönen Donnerstag!













Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Bitte habt Verständnis dafür, dass anstößige Kommentare, Spam und Beleidigungen nicht zur Veröffentlichung freigegeben werden.
Ansonsten freue ich mich natürlich über eure Kommentare!

Please understand that I will not publish any offensive, comments, spam or defamations.
Otherwise your comments are very welcome!